فرم تعریف و تصویب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد (Proposal)

تهیه پایان نامه، آخرین بخش دوره کارشناسی ارشد است که طی آن دانشجو موظف است در یک زمینه مربوط به رشته تحصیلی خود، زیر نظر استاد راهنما به تحقیق و تتبع بپردازد.

دانشجو موظف است پس از پایان نیمسال اول و قبل از شروع نیمسال سوم تحصیلی, موضوع پایان نامه خود را با نظر استاد یا اساتید راهنما و تایید گروه آموزشی مربوطه انتخاب نماید.

 مراحل تعریف و تصویب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد:

۱-دریافت فرم تعریف پایان نامه Proposal کارشناسی ارشد از همین صفحه

۲-تکمیل محتویات فرم (تایپ شود) و امضاء فرم توسط دانشجو، استاد راهنما و مشاور

(دانشجویان کارشناسی ارشد لازم می باشد تا فرم های تعریف موضوع پایان نامه خود را در برگه های A۴ دو رو و به صورت تایپ شده تحویل دهند.)

۳-تحویل فرم به مدیر گروه آمورشی جهت طرح و ارزیابی آن در جلسه گروه

۴-چنانکه موضوع پایان نامه در جلسه گروه آموزشی به تایید رسید، به منظور تایید نهائی در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز مطرح می گردد.

۵-لازم می باشد تا دانشجو پیگیری های لازم را به منظور اطمینان از تصویب نهائی فرم Proposal، انجام دهد. زیرا در برخی موارد، پس از طرح در جلسه گروه آموزشی فرم مشمول انجام تصحیحاتی می شود که رفع ایرادات و انجام تصحیحات لازم بر عهده دانشجو می باشد.

۶-فرم پس از تصویب نهائی به منظور تعیین میزان "اعتبار انجام پایان نامه"، توسط دانشکده به شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارجاع می گردد. پس از تعیین اعتبار Proposal ، دانشجو بر طبق ضوابط می تواند نسبت به دریافت اعتبار پایان نامه اقدام نماید. فرم های مربوط به دریافت اعتبارات، از لینک زیر قابل دریافت می باشد.

همچنین به منظور هماهنگی در تدوین و آماده سازی پایان نامه ها، Template پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد از این صفحه  قابل دریافت می باشد.

 

فرم تعریف پایان نامه کارشناسی ارشد (PDF)

فرم تعریف پایان نامه کارشناسی ارشد (WORD)

Template پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

فرم های مربوط به دریافت اعتبار(Grant) پایان نامه