فرم درخواست تمدید سنوات بیش از حد مجاز در کمیسیون موارد خاص دانشگاه

مراحل درخواست برای دانشجویان کارشناسی ارشد:

۱-دریافت فرم "درخواست تمدید سنوات از کمیسیون موارد خاص" و تکمیل آن

۲-تکمیل و تایید فرم توسط افراد مندرج در فرم، همچنین توضیحات استاد راهنما مبنی بر آمادگی دانشجو برای دفاع، همچنین یک نسخه پایان نامه نهائی پیوست فرم گردد، بعلاوه مصوبات گروه آموزشی و دانشکده مربوطه

۳-فرم به همراه مستندات به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل گردد. همچنین چنانچه دانشجوئی برای دومین (و یا چندمین) بار، درخواست خود ( از هر موضوعی) را برای کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارسال می نماید، لازم می باشد تا  بابت طرح موضوع مبلغ  ۲۰۰۰۰۰ ریال را به حساب دانشگاه واریز نماید. {به حساب ۲۱۷۷۳۹۵۰۱۵۰۰۹ (بانک ملی ایران-حساب درآمد دانشگاه) دانشجو با مراجعه به حوزه معاونت دانشجوئی دانشگاه، مبلغ یادشده را از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت خواهدنمود.

۴-شرط لازم برای طرح موضوع درخواست در کمیسیون، اتمام پایان نامه و آمادگی دانشجو برای دفاع –با تایید استاد راهنما- می باشد.

 

مراحل درخواست برای دانشجویان دکتری تخصصی:

۱-دریافت فرم "درخواست تمدید سنوات از کمیسیون موارد خاص" و تکمیل آن

۲-تکمیل و تایید فرم توسط افراد مندرج در فرم، همچنین توضیحات استاد راهنما مبنی بر (میزان پیشرفت کار، وضعیت تدوین رساله، وضعیت مقالات مستخرج از تز، زمان قابل انتظار برای دفاع نهائی) پیوست فرم گردد، بعلاوه مستندات مربوط به مقالات آماده شده و نیز مصوبات گروه آموزشی و دانشکده مربوطه

 

۳-فرم به همراه مستندات به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل گردد. همچنین چنانچه دانشجوئی برای دومین (و یا چندمین) بار، درخواست خود ( از هر موضوعی) را برای کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارسال می نماید، لازم می باشد تا  بابت طرح موضوع مبلغ  ۲۰۰.۰۰۰ ریال را به حساب دانشگاه واریز نماید. {به حساب ۲۱۷۷۳۹۵۰۱۵۰۰۹ (بانک ملی ایران-حساب درآمد دانشگاه) دانشجو با مراجعه به حوزه معاونت دانشجوئی دانشگاه، مبلغ یادشده را از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت خواهدنمود.


لینک دانلود فایل