دریافت اعتبار پایان نامه(رساله) (فرم های درخواست اعتبار و میزان اعتبار)

در حال حاضر میزان اعتباری که به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تخصیص می یابد، بنا بر مصوبه شورای دانشگاه به قرار ذیل بوده و در ازاء فاکتورها و مستندات دریافتی از دانشجویان، قابل پرداخت خواهدبود.

از آنجائی که پرداخت اعتبارات پایان نامه دانشجویان، از این پس از طریق حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه انجام می گیرد. دانشجویان برای دریافت فرم های مورد نیاز به لینک زیر مراجعه نموده و پیگیری امور مربوط به آن را نیز از طریق آن حوزه انجام دهند.

عنوان فرم : گرنت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری

 

تبصره ۱: اعتبارات بخش تجهیزات دانشجویان تحت راهنمائی یک استاد راهنما (کارشناسی ارشد و یا دکتری تخصصی) در راستای خرید تجهیزات دانشجویان ارشد و یا دکتری، قابل تجمیع می‌باشند.

تبصره ۲:در پایان‌‌نامه‌‌های تجربی (آزمایشگاهی) دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری تخصصی، امکان انتقال اعتبار بخش کنفرانس به بخش تجهیزات وجود دارد.

تبصره۳: دانشجویان می باید تا قبل از فارغ التحصیلی و تسویه حساب، نسبت به دریافت اعتبارات پایان نامه خود (با ارائه مستندات لازم) اقدام نمایند.در غیر اینصورت قابل پرداخت نخواهد بود.

تبصره۴: اعتبار پایان نامه/ رساله های میدانی بر اساس مصوبه ۹۸/۲/۱۰ شورای دانشگاه به مدت یکسال به صورت آزمایشی اجرا می گردد.