مراحل تسویه حساب نهایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدارک لازم برای انجام تسویه حساب دانش آموختگان (تحویل به تحصیلات تکمیلی دانشکده):

۱-تسویه حساب با بخشها و گروههای مختلف دانشکده و دانشگاه به صورت الکترونیکی(دانشجو به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نماید)

۲- کارت دانشجوئی تحویل کارت دانشجوئی در زمان شروع تسویه حساب الزامی است. دانشجویانی که کارت آنها مفقود شده است برای تهیه کارت المثنی، پیش از شروع تسویه حساب،  فرم صدور کارت المثنی را تکمیل و به همراه مدارک لازم به تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نمایند.--

۳-تحویل  ۱ عدد CD از متن پایان نامه به بخش مرجع کتابخانه دانشگاه، شامل:(فرمت WORD و PDF )

         از تکه کردن فایل ها به صورت فصل به فصل و غیره خودداری شود.

 * لازم است دانشجو فرم امضا شده" تأییدیه صحت و اصالت نتایج مالکیت مادی و معنوی"، " تصویر صورتجلسه دفاع از پایان­نامه/رساله (ممهور)"، " مجوز بهره­ برداری از پایان­ نامه" و تصویر فرم همانندجویی" را در همان لوح فشرده درج نماید.

۴- طرح غدیر (فراگیر کتابخانه ای)، مراجعه به کتابخانه دانشگاه (بخش مرجع) و دریافت برگه تسویه حساب

 * لازم است دانشجو فرم امضا شده" تأییدیه صحت و اصالت نتایج مالکیت مادی و معنوی"، " تصویر صورتجلسه دفاع از پایان­نامه/رساله"، " مجوز بهره­برداری از پایان­نامه" و تصویر فرم همانندجویی" را در همان لوح فشرده درج نماید.

۵-در صورت عضو بودن در طرح غدیر (فراگیر کتابخانه ای)، مراجعه به کتابخانه دانشگاه و دریافت برگه تسویه حساب

۶-تحویل یک نسخهCD  متن پایان نامه به اساتید راهنما و مشاور و دریافت تایید ایشان در فرم پیوست

۷-ثبت اطلاعات پایان نامه در سایت پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران http://thesis.irandoc.ac.ir  و چاپ از رسید ثبت پایان نامه (دارای کد رهگیری) رسید کد رهگیری می باید به تایید استاد راهنمای دانشجو برسد.

۸-واریز مبلغ صدور مدرک فراغت از طریق گردش کار "ارسال مدارک تحصیلی" (از طریق منو پیشخوان خدمت در سیستم آموزشی گلستان) و به صورت الکترونیکی انجام خواهد گردید. توضیحات بیشتر در بخش زیرین......
=========================================================
قابل توجه دانشجوی گرامی:

برای اطلاع از میزان بدهی دوره های تحصیلی قبلی، به همراه داشتن گواهی فراغت دوره های تحصیلی قبلی، پیش از مراجعه به اداره رفاه دانشجویان الزامی است.

  دانشجو می باید پس از تحویل کلیه مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشکده و اطمینان از  درج فراغت در سیستم گلستان(به عبارت دیگر دانشجو می باید غیر فعال شود.) نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک تحصیلی، حسب مورد (شامل: معرفی نامه به نظام وظیفه (ابطال معافیت)، گواهی موقت پایان تحصیلات، کارنامه رسمی و گواهی ریزنمرات، دانشنامه) در سیستم گلستان (پیشخوان  خدمت-گردش کار ارسال مدارک تحصیلی) اقدام نماید. دانشجو می تواند پس از ثبت درخواست  از طریق آیکون"مشاهده گردش کار" مراحل کار را دنبال نموده و از آماده بودن مدرک مورد درخواست خود اطمینان یابد. پس از آماده شدن مدرک، مطابق نوع تحویل مدارک که در پیشخوان خدمت انتخاب نموده است (ارسال پستی به آدرس دانشجو و یا تحویل حضوری)مدرک مورد تقاضای خود را دریافت نماید. دانشجویان می باید از مراجعه پیش از موقع به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودداری نمایند.
 دانشجویان برای اطلاع از روند گردش کار یادشده و چگونگی پرداخت مبلغ صدور مدرک به راهنمای درج شده در گردش کار (مطابق شکل زیر) مراجعه نمایند:
 

===========================

مدارک لازم برای انجام تسویه حساب دانشجویان مهمان، انصراف، اخراج و ...(تحویل به تحصیلات تکمیلی دانشکده):

۱-تسویه حساب با بخشها و گروههای مختلف دانشکده و دانشگاه به صورت الکترونیکی(دانشجو به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده مراجعه نماید)

دانشجویان مهمان دائم  می باید به مانند دانشجویان این دانشگاه، مدارک تسویه حساب را آماده نموده و به تحصیلات تکمیلی دانشکده تحویل نمایند.