مراحل ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری
مراحل ثبت نام و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری

مراحل ثبت نام پذیرفتهشدگان کنکور سراسری
در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
مراحل ثبت نام و مدارکی که در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است برای نودانشجویان در سنوات مختلف یکسان می باشد.
مراحل ثبت نام و مدارکی که در ادامه این اطلاعیه های مربوط به زمان شروع ثبت نام و نام کاربری و گذرواژه جهت ثبت نام در سامانه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، بعد از دریافت اسامی از سازمان سنجش، از طریق پیامک به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
لطفا شماره مربوط به پیامک دانشگاه (300086322008) را در لیست مخاطبین خود ذخیره کنید. در غیر اینصورت ممکن است پیامک های دریافتی به صورت خودکار، در موبایل شما مسدود شود.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
(جهت سهولت در ثبت نام الکترونیکی، این مدارک را آماده داشته باشید)
- دو نسخه کپی کلیه صفحات شناسنامه
- دو نسخه کپی پشت و روی کارت ملی
- سه قطعه عکس پرسنلی 4*3
- مدارک مورد نیاز تحصیلات قبلی
- اصل مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات پیش¬دانشگاهی با مهر و امضای آموزشگاه (برای دانش¬آموزان نظام قبل از 3-3-6) و یک نسخه کپی آن
- اصل مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای آموزشگاه و یک نسخه کپی آن
- اصل ریزنمرات سه ساله دیپلم (یا گزارش 602) با مهر و امضای آموزشگاه و یک نسخه کپی آن
- اصل ریزنمرات پیش¬دانشگاهی با مهر و امضای آموزشگاه (برای دانش¬آموزان نظام قبل از 3-3-6) و یک نمونه نسخه کپی آن
- کد پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی – برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به سازمان آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، کد پیگیری دریافت کرده و حین ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیشدانشگاهی را نیز گذراندهاند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیشدانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کرده و برای هر دو مدرک، کد پیگیری داشته باشند.) (حتما دقت فرمایید نوع درخواست تاییدیه تحصیلی انتخاب شود)
- مدرک نظام وظیفه (مخصوص آقایان)
- نودانشجویان دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم: یک نسخه کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای کسانی که این کارت را دارند (فقط کارت قابل قبول است و فرم هایی که مخصوص دریافت این کارت می باشد قابل قبول نیست!).
- ثبت نام در سامانه سخا https://sakha.epolice.ir (مخصوص آقایان): کلیه دانشجویانی که دارای کارت معافیت یا پایان خدمت نمیباشند، باید با مراجعه به سایت مذکور (این سایت مربوط به سازمان نظام وظیفه عمومی میباشد) درخواست معافیت تحصیلی خود را برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ثبت نموده و نتیجه ثبت نام را هنگام مراجعه حضوری تحویل دهند.
- حکم انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی: مخصوص دانشجویان قبولی مجدد در کنکور، که قبلا در دانشگاه دیگری دانشجو بوده و از دانشگاه قبلی انصراف داده اند.
- کارنامه سلامت جسم و روان : مخصوص دانشجویان قبولی مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان در آدرس http://health.saorg.ir و ثبت نام و تکمیل اطلاعات. در انتهای پرسشنامه، تصویری از کد رهگیری تهیه کرده و حین ثبت نام الکترونیکی در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری نمایید.
- فرم ثبت علایق و سوابق دانشجویان نوورود : مخصوص کلیه نودانشجویان در سامانه http://talent.farnama.net ثبت نام کرده، اطلاعات مربوطه را تکمیل کرده و در پایان فرم مربوطه را در در پذیرش حضوری به دانشگاه تحویل دهند.
مراحل ثبت نام پذیرفتهشدگان کنکور سراسری
- ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)
- ثبت نام الکترونیکی در سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس https://golestan.nit.ac.ir – پس از ورود به سامانه کلیه مراحل (طبق تصویر زیر) را تکمیل نمایید
-
- تکمیل اطلاعات دانشجو و بارگذاری عکس پرسنلی (در صورت ارسال عکس غیرپرسنلی مسئولیت عواقب آن بر عهده دانشجو خواهد بود)
- ثبت کد پیگیری کارنامه سلامت جسم و روان (دریافت شده در مراحل قبلی) و کد پیگیری تاییدیه تحصیلی دیپلم (دریافت شده در مراحل قبلی) در مراحل ثبت نام
- تکمیل پرسشنامه های مربوطه
- بارگذاری مدارک در مرحله ارسال فایل مدارک
- دریافت فرم های تعهد در مراحل چاپ فرم(های) اخذ تعهد و دریافت فرم(های) مورد نیاز و مرحله اتمام پذیرش غیرحضوری (این فرم ها را پس از امضا باید در مراجعه حضوری به همراه سایر مدارک قبلی به دانشگاه تحویل دهید)
- ثبت نام حضوری
بعد از تکمیل ثبتنام الکترونیکی، طبق برنامه زمانبندی در کانال یا سایت دانشگاه باید به همراه کلیه مدارک جهت تکمیل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری: کلیه مدارک مربوط به ثبت نام الکترونیکی و فرم هایی که حین ثبت نام الکترونیکی دریافت کرده اید را در ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل دهید:- کلیه مدارکی که در مرحله ثبت نام الکترونیکی ذکر شده بود.
- کلیه فرم¬های تعهد که در مراحل چاپ فرم(های) اخذ تعهد و دریافت فرم(های) مورد نیاز دانلود و پرینت کرده¬اید با امضا و اثر انگشت دانشجو طبق لیست زیر(اگر این فرم¬ها را حین ثبت¬نام دریافت نکرده¬اید، می¬توانید آن¬ها را از طریق سامانه گلستان-گزارش 2600 طبق راهنمای تصویری زیر دریافت کنید)
- فرم تعهد منطقه 1 و ایثارگران برای دانشجویان دارای سهمیه منطقه یک و ایثارگران (مخصوص دانشجویان روزانه)
- فرم تعهد منطقه 2 برای دانشجویان دارای سهمیه منطقه دو (مخصوص دانشجویان روزانه)
- فرم تعهد از فارغ¬التحصیلان دانشگاه¬ها و دانشجویان فعلی و انصرافی برای دانشجویان انصرافی یا فارغ¬التحصیل از دانشگاه قبلی
- فرم تعهد فرهنگی
- فرم مرامنامه انضباطی
- پرسش¬نامه فعالیت¬های ورزشی
- فرم¬هایی که در مرحله پایانی ثبت¬نام در مرحله اتمام پذیرش غیرحضوری دریافت کرده¬اید شامل:
- فرم 1800 (عنوان فرم "اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیرحضوری" می¬باشد). اگر این فرم را حین ثبت¬نام دریافت نکرده¬اید، می¬توانید در سامانه گلستان، گزارش 1800 دریافت کنید.
- فرم 260 (عنوان فرم "گواهی پذیرش غیرحضوری" می¬باشد). اگر این فرم را حین ثبت¬نام دریافت نکرده¬اید، می-توانید در سامانه گلستان، گزارش 260 دریافت کنید.
- پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم (شبانه)
مبلغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شبانه (نوبت دوم) برای رشتههای مختلف متفاوت می باشد. کلیه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید مبلغ سه میلیون و سیصد هزار تومان به صورت علی الحساب جهت شهریه ثابت و متغیر پرداخت نمایند. شهریه علی الحساب در پذیرش حضوری دانشجو توسط دانشگاه اخذ خواهد شد. لطفا هنگام مراجعه، رمز پویا مربوط به کارت بانکی شما فعال باشد. - انتخاب واحد – توسط دانشگاه انجام خواهد شد.
بعد از پرداخت شهریه، انتخاب واحد نودانشجو توسط کارشناسان آموزش دانشگاه انجام خواهد شد. - شرکت درکلاسها - کلیه کلاسهای تئوری و عملی به صورت حضوری طبق زمانبندی اعلامشده در کانال های اطلاعرسانی، برگزار خواهد شد.