اخذ مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

اخذ مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۰ کد : ۶۳۶ اطلاعیه اداره کل آموزش
تعداد بازدید:۱۳۲۷
اخذ مجوز انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

دانشجویان با شرایط زیر در مقطع کارشناسی برای انتخاب واحد نیمسال دوم 1400-1401 باید طبق توضیحات زیر، مجوزهای مورد نیاز را تا قبل از انتخاب واحد اخذ نمایند، در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نخواهند بود و تبعات عدم انتخاب واحد بر عهده دانشجو خواهد بود:

  1. کلیه دانشجویانی که در نیمسال اول 401-400 برای بار سوم یا بیشتر مشروط  شده اند (اخراج مشروطی): نیاز به اخذ مجوز کمیسیون موارد خاص (توصیه میشود در صورت مشخص بودن وضعیت تحصیلی نیمسال های قبل و تایید همه نمرات، جهت بررسی در اولین جلسه کمیسیون سریعتر اقدام نمایید)
  2. دانشجویان ورودی 95 و ماقبل (اتمام سنوات تحصیلی): نیاز به اخذ مجوز کمیسیون موارد خاص جهت افزایش سنوات -  این دسته از دانشجویان در صورت دریافت مجوز کمیسیون باید به آموزش کل مراجعه کرده و بعد از دریافت نامه تاییدیه کمیسیون موارد خاص دانشگاه و مراجعه به دفاتر پلیس+10، تمدید سنوات آنها توسط نظام وظیفه نیز تایید شود. برای دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت می باشند نیازی به مراجعه به دفتر پلیس+10 نمی باشد و بعد از اعلام نتیجه کمیسیون، کارت پایان خدمت یا معافیت را به آموزش کل ارائه دهند.
  3. دانشجویانی که دارای نیمسال اول 401-400 نمی باشند (از قسمت اطلاعات جامع دانشجو در سامانه گلستان قابل مشاهده است) یا نیمسال 4001 با وضعیت ثبت نام نکرده دارند: نیاز به مجوز آموزش کل دانشگاه
  4. دانشجویان مهمان در این دانشگاه: نیاز به نامه تاییدیه مهمانی از دانشگاه مبدا برای نیمسال دوم 1400-1401
  5. همچنین کلیه دانشجویان، روز قبل از انتخاب واحد، گزینه "مجوز ثبت نام" در اطلاعات جامع دانشجو را مشاهده نمایند.
  6. در صورتی که پیامک های دانشگاه را دریافت نمیکنید، جهت دریافت اطلاعیه ها و وضعیت مجوزها موضوع را از آموزش کل پیگیری نمایید.

اداره آموزش کل دانشگاه

آدرس کانال اطلاع رسانی (کارشناسی) https://t.me/NITMoavenatAmozeshi

آدرس کانال اطلاع رسانی (تحصیلات تکمیلی) https://t.me/takmili_nit

راهنماهای سامانه گلستان

راهنماهای سامانه ویانا

کلید واژه ها: مجوز


( ۹ )