اطلاعیه شماره یک: مدارک مورد نیاز در پذیرش نودانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره یک: مدارک مورد نیاز در پذیرش نودانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۳

۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۸ کد : ۶۲۷۰ ثبت نام نودانشجویان
تعداد بازدید:۱۰۱۴۱
ضمن تبریک قبولی به دانش‌آموزان گرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۳، و خوش‌آمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات مندرج در اطلاعیه انجام خواهد شد.
اطلاعیه شماره یک: مدارک مورد نیاز در پذیرش نودانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۳

ضمن تبریک قبولی به دانش‌آموزان گرامی در کنکور سراسری 1403، و خوش‌آمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات زیر انجام خواهد شد.

(بعد از دریافت اسامی پذیرفته شدگان از سازمان سنجش، به نودانشجویان پیامک ارسال خواهد شد و فایل راهنما در در کانال درج خواهد شد)

قبل از شروع ثبت نام، نودانشجویان عزیز باید مدارک زیر را آماده نموده و برای ثبت نام الکترونیکی و حضوری همراه داشته باشند. همچنین لازم است از تمام مدارک زیر برای ثبت نام الکترونیکی تصویر اسکن‌شده یا فایل در فرمت JPG یا pdf تهیه شده باشد.

  • دو نسخه کپی کلیه صفحات شناسنامه
  • دو نسخه کپی پشت و روی کارت ملی
  • سه قطعه عکس پرسنلی 4*3
  • اصل مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات پیش­دانشگاهی با مهر و امضای آموزشگاه (برای دانش­آموزان نظام قبل از 3-3-6) و یک نسخه کپی آن
  • اصل مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای آموزشگاه و یک نسخه کپی آن
  • اصل ریزنمرات سه ساله دیپلم (یا گزارش 602) با مهر و امضای آموزشگاه و یک نسخه کپی آن
  • اصل ریزنمرات پیش­دانشگاهی با مهر و امضای آموزشگاه (برای دانش­آموزان نظام قبل از 3-3-6) و یک نمونه نسخه کپی آن
  • کد پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به سازمان آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی ، کد پیگیری دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیش‌دانشگاهی را نیز گذرانده‌اند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کرده و برای هر دو مدرک، کد پیگیری داشته باشند.)
  • کد پیگیری درخواست سوابق تحصیلی برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به سازمان آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست سوابق تحصیلی، کد پیگیری دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیش‌دانشگاهی را نیز گذرانده‌اند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کرده و برای هر دو مدرک، کد پیگیری داشته باشند.)
  • مدرک نظام وظیفه (مخصوص آقایان)
    • دارای کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم: یک نسخه کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای کسانی که این کارت را دارند (فقط کارت قابل قبول است و فرم هایی که مخصوص دریافت این کارت می باشد قابل قبول نیست!).
    • ثبت نام در سامانه سخا (مخصوص آقایان) کلیه دانشجویانی که دارای کارت معافیت یا پایان خدمت نمی‌باشند باید با مراجعه به سایت sakha.epolice.ir (این سایت مربوط به سازمان نظام وظیفه عمومی می‌باشد) درخواست معافیت تحصیلی خود را برای دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ثبت نمایند.
  • حکم انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی مخصوص دانشجویان قبولی مجدد در کنکور، که قبلا دانشجو بوده و از دانشگاه قبلی انصراف داده اند.
  • کارنامه سلامت جسم و روان (راهنمای تکمیل فرم در سایت مربوطه http://portal.saorg.ir/physicalhealth وجود دارد) - در این مرحله فقط نتیجه نهایی قابل قبول می باشد و فرم ثبت نام اولیه مورد قبول نمی باشد.
    • تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت روان و دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه در آدرس http://portal.saorg.ir/mentalhealth
    • تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت جسم و دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه http://portal.saorg.ir/physicalhealth

  1. ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)

در مرحله اول، در ثبت نام غیرحضوری، کلیه نودانشجویان عزیز، باید در سامانه آموزشی دانشگاه در آدرس https://Golestan.nit.ac.ir به صورت اینترنتی (طبق فایل راهنما) ثبت نام کرده و کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل و تصویر کلیه مدارک خواسته شده را آپلود نمایند. لذا قبل از شروع ثبت نام کلیه مدارک را آماده و اسکن نمایید.

فرم های زیر را در حین ثبت نام الکترونیکی دریافت کرده و کلیه مدارک قبلی و این مدارک را در ثبت نام حضوری همراه خود داشته باشید:

  1. کلیه فرم­های تعهد که حین ثبت­نام دانلود و پرینت کرده­اید با امضا و اثر انگشت دانشجو طبق لیست زیر:

(اگر این فرم­ها را حین ثبت­نام دریافت نکرده­اید، می­توانید آن­ها را از طریق سامانه گلستان-گزارش 2600 طبق راهنمای تصویری زیر دریافت کنید)

    1. فرم تعهد منطقه 1 و ایثارگران برای دانشجویان دارای سهمیه منطقه یک و ایثارگران (مخصوص دانشجویان روزانه)
    2. فرم تعهد منطقه 2 برای دانشجویان دارای سهمیه منطقه دو (مخصوص دانشجویان روزانه)
    3. فرم تعهد از فارغ­التحصیلان دانشگاه­ها و دانشجویان فعلی و انصرافی برای دانشجویان انصرافی یا فارغ­التحصیل از دانشگاه قبلی
    4. فرم تعهد فرهنگی
    5. فرم مرامنامه انضباطی
    6. پرسش­نامه فعالیت­های ورزشی
  1. فرم­هایی که در مرحله پایانی ثبت­نام در مرحله اتمام پذیرش غیرحضوری دریافت کرده­اید شامل:
    1. فرم 1800 (عنوان فرم "اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیرحضوری" می­باشد). اگر این فرم را حین ثبت­نام دریافت نکرده­اید، می­توانید در سامانه گلستان، گزارش 1800 دریافت کنید.
    2. فرم 260 (عنوان فرم "گواهی پذیرش غیرحضوری" می­باشد). اگر این فرم را حین ثبت­نام دریافت نکرده­اید، می­توانید در سامانه گلستان، گزارش 260 دریافت کنید.

مبلغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شبانه (نوبت دوم) برای رشته‌های مختلف متفاوت می باشد. کلیه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید مبلغ دو میلیون و سیصد هزار تومان به صورت علی الحساب جهت شهریه ثابت و متغیر پرداخت نمایند.

  1. انتخاب واحد توسط دانشگاه انجام خواهد شد.

بعد از پرداخت شهریه، انتخاب واحد نودانشجو توسط کارشناسان آموزش دانشگاه انجام خواهد شد.

  1. شرکت درکلاس‌ها -  کلیه کلاس‌های تئوری و عملی به صورت حضوری طبق زمان‌بندی اعلام‌شده در کانال‌ اطلاع‌رسانی، برگزار خواهد شد.

  1. تحویل مدارک فیزیکی

بعد از تکمیل ثبت‌نام الکترونیکی، طبق برنامه زمان‌بندی در کانال یا سایت دانشگاه باید به همراه کلیه مدارک جهت تکمیل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه نمایید.

کانال اطلاع‌رسانی پذیرش @nitpaziresh1403 در ایتا و تلگرام

شماره تماس 01135501231

فایل راهنمای کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان، متعاقبا در همین اطلاعیه و کانال اعلام شده، بارگذاری خواهد شد.

کلید واژه ها: کنکور1403 پذیرش کارشناسی پذیرش کنکور


( ۷۲ )