اطلاعیه پذیرش نو‌دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۱

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۷ کد : ۱۱۶۶ اخبار معاونت اطلاعیه‌ها اطلاعیه اداره کل آموزش
تعداد بازدید:۱۵۸۴۶
ضمن تبریک قبولی به دانش‌آموزان گرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۱، و خوش‌آمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات تکمیلی اطلاعیه انجام خواهد شد.
اطلاعیه پذیرش نو‌دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۱

ضمن تبریک قبولی به دانش‌آموزان گرامی در کنکور سراسری 1401، و خوش‌آمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات زیر انجام خواهد شد

آدرس کانال اطلاع رسانی برای جدیدترین اطلاعیه ها

@NitPaziresh1401

فایل راهنمای ثبت نام الکترونیکی در سامانه دانشگاه به آدرس https://golestan.nit.ac.ir

در مورد مسائل مربوط به خوابگاه به اطلاعیه مربوط به معاونت دانشجویی در لینک زیر مراجعه نمایید

اطلاعیه معاونت دانشجویی در مورد سرای دانشجویی

جهت اطلاع از شماره تماس واحدهای فوق به لینک زیر (اطلاعات تماس دانشگاه) مراجعه نمایید

اطلاعات تماس واحدهای مختلف دانشگاه

 

  1. ثبت نام غیرحضوری

در مرحله اول، در ثبت نام غیرحضوری، کلیه نودانشجویان عزیز، باید طبق فایل راهنما، در سامانه آموزشی دانشگاه در آدرس Golestan.nit.ac.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل و تصویر کلیه مدارک خواسته شده را آپلود نمایند. (بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش، به نودانشجویان پیامک ارسال خواهد شد و سپس طبق  فایل راهنما ثبت نام خود را انجام دهید)

 

به مدارک ناخوانا و ناقص و تصاویری که نامنظم، ناهماهنگ یا متناسب با تصاویر نمونه در پیوست نباشد ترتیب اثر داده نمی شود. نمونه مدارکی که باید در مراحل ثبت نام آپلود نمایید.

لیست مدارک مورد نیاز در این مرحله عبارتند از تصویر کلیه مدارک زیر (شما می‌توانید مدارک زیر را تا قبل از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته برای پذیرش غیرحضوری آماده کرده و بعد از اعلام نتایج در سامانه بارگذاری نمایید):

  • تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر عکس پرسنلی
  • تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات پیش دانشگاهی (مخصوص دانش‌آموزان قبل از دوره 3-3-6)
  • تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه
  • کد پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای دریافت کد تاییدیه، باید در سامانه مربوط به آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir ثبت نام کرده و پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی، کد پیگیری را دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیش‌دانشگاهی را نیز گذرانده‌اند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند)
  • کد پیگیری درخواست سوابق تحصیلی دیپلم  برای دریافت کد تاییدیه، باید مجدد وارد سامانه مربوط به آموزش و پرورش به آدرس http://emt.medu.ir شده و پس از ثبت درخواست سوابق تحصیلی، کد پیگیری را دریافت کرده و حین ثبت نام در دانشگاه، آن را در قسمت مربوطه درج نمایید. (دانشجویانی که مقطع پیش‌دانشگاهی را نیز گذرانده‌اند باید برای هر دو مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند)
  • تصویر ریزنمرات پایان تحصیلات پیش دانشگاهی (مخصوص دانش‌آموزان قبل از دوره 3-3-6)
  • تصویر ریزنمرات پایان تحصیلات متوسطه
  • تصویر مدرک نظام وظیفه - این مدرک به صورت اختیاری برای نودانشجویانی می باشد که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت یا ... می‌باشند.
  • تصویر حکم انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی مخصوص دانشجویان قبولی مجدد در کنکور، که قبلا دانشجو بوده و از دانشگاه قبلی انصراف داده اند.
  • کارنامه سلامت جسم و روان (راهنمای تکمیل فرم در سایت مربوطه http://portal.saorg.ir/mentalhealth وجود دارد) - در این مرحله فقط نتیجه نهایی قابل قبول می باشد و فرم ثبت نام اولیه مورد قبول نمی باشد.
    • مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان در آدرس http://portal.saorg.ir/mentalhealth   و ثبت نام و تکمیل اطلاعات
    • تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت روان و دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه
    • تکمیل اطلاعات مربوط به کارنامه سلامت جسم و  دریافت فرم نتیجه نهایی کارنامه
  • مبلغ 175000 ریال بابت بیمه و کارت دانشجویی
  • دریافت معافیت تحصیلی:
    • کلیه دانشجویان پسر باید طبق مراحل زیر برای دریافت معافیت تحصیلی دوره کارشناسی اقدام نمایند.
    • 1 - مراجعه به دفاتر پلیس+10 جهت اخذ کد سخا
    • 2 - مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir جهت ثبت مشخصات دانشجو و درخواست معافیت تحصیلی

پس از پایان ثبت نام غیرحضوری، گواهی پذیرش غیرحضوری برای شما صادر می‌شود و پیامکی حاوی شماره دانشجویی و رمز سامانه گلستان برای شما ارسال خواهد شد.

راهنمای ارسال مدارک و مشاهده نتیجه بررسی مدارک توسط کارشناسان آموزش دانشگاه

  1. پرداخت شهریه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) - اینترنتی

بعد از دریافت پیامک پایان پذیرش غیرحضوری، دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید با شناسه و رمز جدیدی که در مرحله قبل برای آنها پیامک شد، وارد سامانه گلستان شده و شهریه خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

مبلغ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان شبانه (نوبت دوم) برای رشته های مختلف متفاوت می باشد. کلیه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید طبق فایل راهنمای پرداخت شهریه، بعد از تکمیل ثبت نام الکترونیکی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به صورت علی الحساب جهت شهریه ثابت و متغیر به صورت الکترونیکی در سامانه گلستان پرداخت نمایند. مبلغ دقیق شهریه، بعد از انتخاب واحد توسط دانشگاه مشخص خواهد شد.

  1. انتخاب واحد توسط دانشگاه

بعد از پرداخت شهریه، انتخاب واحد نودانشجو توسط کارشناس آموزش دانشگاه انجام خواهد شد.

دانشجو می تواند نتیجه انتخاب واحد خود را از طریق گزارش 78 (برنامه کلاسی) در سامانه گلستان مشاهده نماید و طبق آن در کلاس‌ها شرکت نماید. جهت مشاهده این گزارش بعد از ورود به سامانه گلستان در پایین‌ترین قسمت، مطابق تصویر زیر،

در قسمت شماره عدد 78 را تایپ کرده و سپس دکمه  را بزنید تا گزارش باز شود. در صفحه بازشده دکمه مشاهده گزارش  را در پایین کادر بزنید.

انتخاب واحد حداکثر 24 ساعت بعد از پرداخت شهریه انجام خواهد شد و پیامی در مورد برنامه هفتگی و واحدهای اخذ شده دریافت خواهید نمود.

  1. شرکت درکلاس‌ها -  کلیه کلاس های تئوری و عملی و همچنین امتحانات به صورت حضوری در دانشگاه برگزار خواهد شد

  1. تحویل مدارک فیزیکی

بعد از تکمیل ثبت نام الکترونیکی برای دانشجویان پیامکی مبنی بر تحویل مدارک فیزیکی ارسال خواهد شد. بعد از دریافت پیامک ذکرشده، باید کلیه مدارکی که در مراحل قبل ذکر شد را به صورت حضوری به آموزش کل دانشگاه تحویل نمایید.

[جدیدترین اطلاعیه و راهنماها را در کانال اطلاع‌رسانی پذیرش @nitpaziresh1401 دنبال کنید - مدیر این کانال نیز جوابگوی سوالات احتمالی شما خواهد بود.

شماره های تماس واحد پذیرش 01135501231 و 1225 و 1215 و 1216

شماره های تماس واحد نظام وظیفه 01135501223 و 1224

بایگانی آموزش کل 01135501214

فایل راهنمای کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان، متعاقبا در همین اطلاعیه بارگذاری خواهد شد.

آموزش کل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


( ۷۷ )